دسترسی سریع

cgj7ycvi12 (1)

 

دبیرخانه کنفرانس

 

نشانی دبیرخانه :
مشهد، پیروزی، بلوار سرافرازان، بزرگراه نماز، نماز 15، رادان 17، پلاک 7، واحد4

 

تلفن تماس : 38213431-051
ساعات تماس 18:00 الی 20:00 همه روزه بجز ایام تعطیل
پاسخگویی از طریق واتس اپ  : 09354676004

 

نکات مهم در مورد پاسخگویی به شما عزیزان:
لطفا قبل از تماس از طریق  این فرم   با ما در ارتباط باشید.
لطفا با شماره تلفن ثابت دبیرخانه ، فقط در ساعات ذکر شده تماس بگیرید.

 

Info@paydarconf.ir

تاریخ های مهم همایش
مهلت ثبت نام کاربران »
1401/03/06
مهلت ارسال و ویرایش مقالات »
1401/03/06
مهلت ثبت خدمات و پرداخت هزینه ها »
1401/03/06
تاریخ برگزاری کنفرانس »
1401/03/06
تاریخ های مهم کنفرانس

این جعبه آخرین جعبه صفحه اصلی نیست !
شما می توانید هر تعداد جعبه که نیاز داشتید به صفحه اصلی اضافه نمایید .

پوستر همایش
Poster
اطلاعیه ها
اخبار سایت

به اطلاع پژوهشگران محترم غیر حضوری همایش که دارای مدرک لاتین و مدارک اضافی بوده اند و یا مدارک آنان به هر دلیل تا به اکنون بدست آنان نرسیده است می رساند، کلیه بسته های پستی در این تاریخ (شنبه 28 خرداد) تحویل اداره پست گردید و با توجه به اطلاع قبلی کد رهگیری پستی این عزیزان طی امروز تا قبل از ساعت 15 و یا فردا 29 خرداد تا قبل از ساعت 13 بر روی سایت قرار خواهد گرفت. (دریافت کد رهگیری ها منوط به سرعت  ارسال از طرف شرکت محترم پست قبل از ساعات اداری می باشد. چنانچه امروز بدست ما نرسید فردا تا قبل از پایان وقت اداری بر روی سایت قرار خواهد گرفت.)

دبیرخانه همایش نیز به از فردا 29 خرداد به مدت 13 روز تعطیل می باشد و از هرگونه تماس یا پیام خودداری نمائید.
شروع بکار مجدد دبیرخانه : 11 تیرماه می باشد.

با نهایت سپاس از صبر و شکیبایی شما عزیزان، تاخیر در ارسال ها صرفا به دلیل مشکلاتی بود که دبیرخانه همایش با شرکت پستی طرف قرارداد با کنفرانس داشته و از این بابت از همه شما عزیزان پوزش می طلبیم.

1401/03/28 بیشتر بدانید ...

ارسال گواهی های اضافی کاربران غیر حضوری و ارسال مقالات به سیویلیکا

پژوهشگران محترم با سلام

کد پیگیری کلیه گواهی های اضافه و گواهی های لاتین و گواهی های باقیمانده شنبه 28 خرداد بر روی سایت همایش قرار خواهد گرفت.
همچنین کلیه مقالات نیز در همین تاریخ به وبگاه سیویلیکا ارسال می شود. نمایه سازی مقالات در سیویلیکا حداقل بین 1 هفته تا 1 ماه بطول خواهد انجامید.

همچنین دبیرخانه همایش از تاریخ 26 خرداد تا 10 تیرماه بصورت موقت تعطیل خواهد بود.

با تشکر دبیرخانه همایش

1401/03/26 بیشتر بدانید ...

دانلود فایل کد پیگیری پستی مابقی افرادی که تا کنون به هر دلیلی گواهی خود را دریافت نکرده اند :

دانلود

1401/03/16 بیشتر بدانید ...


کلیه گواهی ها ارسال شد و تا ساعاتی دیگر فایل PDF کد رهگیری ها روی سایت همایش قرار میگیرد.

اخبار روز برگزاری همایش از فردا 17 خرداد به تدریج روی سایت همایش قرار خواهد گرفت.

1401/03/16 بیشتر بدانید ...

با عرض سلام و خسته نباشید

با توجه به اینکه قرار بود کد رهگیری عزیزانی که گواهی غیر حضوری خود را دریافت نکرده اند در این ساعت در وبگاه کنفرانس نمایه شود این امکان هنوز محقق نشده است.لذا پس از پیگیری های متعدد و عدم ارائه لیست و حتی مرجوع کردن بسته های پستی بدلیل ادامه اعتصاب و تعطیلی شرکت پستی خصوصی طرف قرارداد کنفرانس با اداره پست، با توجه به درخواست مکرر تعدادی از عزیزان پژوهشگر مبنی بر تعجحیل در ارائه گواهی به ایشان، کارگروه اجرایی دستور صدور مجدد گواهی برای این عزیزان را صادر نمودند که هم اکنون دوستان ما در دبیرخانه همایش در حال صدور مجدد گواهی هلا هستند و روز دوشنبه بوسیله پست پیشتاز شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال خواهد شد و ساعت 10 صبح کد رهگیری هر کس با استفاده از تماس و پیامک به ایشان اعلام خواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از بی مسئولیتی شرکت طرف قرارداد با دبیرخانه کنفرانس، عذرخواهی ویژه دبیر علمی و دبیر اجرایی کنفرانس نیز آمده است و همچنین صدور گواهی های عزیزان زیر به همراه کارت کد تخفیف 50 درصدی پنجمین دوره کنفرانس خواهد بود.

پژوهشگرانی که در فایل زیر نام آنها موجود می باشد گواهی آنان در حال صدور و مشمول موارد فوق هستند. 

دانلود لیست اسامی 



عکسهایی از مدارک در حال آماده سازی



 



1401/03/12 بیشتر بدانید ...

اطلاعیه شماره 2 درخصوص کسانی که گواهی های خود را دریافت نکرده اند

با سلام

با توجه به نرسیدن گواهی 10 درصد از شرکت کنندگان همایش این اطلاعیه صادر می شود:

پیرو مشکلات پستی اخیر و افزایش تعرفه های پستی کشور ، شرکت خدمات پستی خصوصی طرف قرارداد با دبیرخانه همایش به علت اعتصاب چند روزی تعطیل و از ارائه کد رهگیری پستی تعدادی از عزیزان که بسته پستی آنان بدستشان نرسیده بود خودداری می کردند که با پیگیری های انجام شده و مستمر دبیرخانه همایش و با شروع فعالیت این شرکت از  1401/03/12  تا ساعت 12 همین این روز تمامی کد رهگیری های شرکت کنندگان غیر حضوری بصورت PDF بر روی سایت همایش قرار خواهد گرفت.

ضمن پوزش فراوان از کسانی که تا به اکنون اصل گواهی آنان بدست ایشان نرسیده است،  30 درصد تخفیف برای این عزیزان در پنجمین دوره کنفرانس در نظر گرفته شده که کد تخفیف پس از دریافت بسته پستی برای این عزیزان پیامک خواهد گردید.


با نهایت احترام و سپاس
دبیرخانه دائمی همایش

1401/03/11 بیشتر بدانید ...

اطلاعیه شماره یک  (پس از برگزاری همایش)

ضمن عرض سلام و سپاس

 به اطلاع می رساند چهارمین همایش بین المللی ایده های نوین در معماری، شهرسازی، جغرافیا و محیط زیست پایدار در روز 6 خرداد 1401 با حضور جمع کثیری از نخبگان و پژوهشگران و اساتید برجسته در شهر مشهد برگزار گردید. گزارش روز برگزاری همایش طی روزهای آتی بر روی وبسایت قرار خواهد گرفت.
همچنین به علت فشردگی کارها در چند روز اخیر بنا به دستور دبیر اجرائی کنفرانس تمامی کارهای دبیرخانه ای از فردا 8 خرداد از سر گرفته می شود. لذا طی 24 ساعت شنبه 7 خرداد دبیرخانه همایش تعطیل خواهد بود و تمامی اطلاعیه هایی که در این روز قرار بود روی سایت دبیرخانه همایش قرار گیرد، در همان ساعات اما به 8 خرداد ماه انتقال می یابد.

پاسخگویی از ساعت 11.30 روز 8 خرداد شروع و فقط بصورت تلفنی و واتس اپ می باشد و از ارسال ایمیل یا طرح پرسش در صفحه تماس با ما وبسایت خودداری نمائید.

ضمنا تمامی مدارک ارائه مقالات حضوری تحویل پژوهشگران محترم و غیر حضوری تحویل مامور محترم شرکت پست شده است و چنانچه گواهی شما تا روز 2 شنبه 9 خرداد بدست شما نرسید حتما با دبیرخانه همایش تماس بگیرید.

کد رهگیری پستی همه مرسولات نیز که قرار بود امروز 7 خرداد ساعت 10 صبح در وبسایت قرار گیرد، فردا 8 خرداد ساعت 11.30 بر روی وبسایت قرار خواهد گرفت.

1401/03/07 بیشتر بدانید ...

با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری کنفرانس و درگیری عوامل اجرایی خواهشمند است از تماس های غیر ضروری با دبیرخانه همایش اجتناب کنید. همچنین چنانچه کلیه گواهی های شرکت کنندگان حضوری و غیر حضوری تا پایان وقت دوشنبه 9 خرداد به دست آنان نرسید مراتب را به دبیرخانه همایش از طریق شماره واتس اپ 09354676004 به کارشناسان دبیرخانه همایش (آقای رنجبر و خانم کبیری) اطلاع دهید. جهت دریافت کد رهگیری پستی چنانچه لیست ارسال امروز به دبیرخانه همایش رسید، تا ساعت 21 امروز 5 خرداد و درغیر اینصورت تا ساعت 10 صبح شنبه 7 خرداد در سایت همایش قرار خواهد گرفت.

 

- شرکت کنندگان حضوری در صورت عدم تماس همکاران در روزهای گذشته با شما و یا عدم دریافت نشانی دقیق سالن و لوکیشن لطفا با دبیرخانه تماس بگیرند.

- لطفا فردا راس ساعت 8.30 در محل حاضر شوید و جهت دریافت کارت حضور اختصاصی، شماره کاربری و کارت ملی را همراه داشته باشید.


پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم

1401/03/05 بیشتر بدانید ...

اطلاعیه مهم و فوری ارسال گواهی مقالات-پذیرش مقالات-اطلاع رسانی مکان همایش

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه پژوهشگران عزیز و با عرض پوزش بدلیل هرگونه تاخیر در ارسال و یا پاسخگویی به شما عزیزان

بدینوسیله اعلام میگردد کلیه گواهی مقالات غیر حضوری و غیر رسمی شرکت کنندگان عزیزی که تا تاریخ 4 خرداد به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده بود، تحویل مامور محترم پست گردید و فردا 5 خرداد حداکثر تا ساعت 14 پیامک کد رهگیری 20 رقمی بطور خودکار برای شما ارسال میگردد. همچنین در صورت بستن پیامک تبلیغاتی خطتان چنانچه پیامک را دریافت نکردید تا ساعت 21 روز 5 خرداد کد رهگیری پستی خود را از سایت همایش دانلود نمائید. (در ساعت 21 روز 5 خرداد لینک دانلود کد رهگیری ارسال ها در سایت قرار خواهد گرفت).

ضمنا پذیرش مقالات همچنان ادامه دارد و گواهی پژوهشگرانی که بعد از این تاریخ مقالات خود را ارسال نمایند تا تاریخ 7 خرداد ارسال خواهد شد.

شرکت کنندگان حضوری عزیز نیز تا ساعت 14 فردا 5 خرداد، منتظر دریافت پیامک لوکیشن دقیق مکان برگزاری همایش باشند.


پیشاپیش از صبر و شکیبایی همه شما عزیزان سپاسگذاریم

دبیرخانه همایش - دبیر اجرائی همایش

1401/03/04 بیشتر بدانید ...

آخرین تمدید زمان همایش

تمدید شد

بنا بر جلسه تاریخ 30 اردیبهشت 1401 کمیته راهبردی چهارمین همایش بین المللی ایده های نوین در معماری، شهرسازی، جغرافیا و محیط زیست پایدار ، تصمیم گرفته شد زمان برگزاری همایش از 1 خرداد به 6 خرداد 1401 انتقال یابد و آخرین مهلت ارسال مقالات 4 خردادماه 1401 خواهد بود. همچنین در این صورتجلسه آمده است که این آخرین مهلت ارائه مقالات خواهد بود و پس از آن هیچ تمدیدی صورت نخواهد گرفت.
همچنینی نسبت به ارسال گواهی شرکت کنندگانی که تا به این تاریخ (قبل از ساعت 24 جمعه 31 اردیبهشت) مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کرده اند و ثبت نام آنان قطعی شده تاکید شده است، حداکثر زمان ارسال اصل گواهی های شرکت کنندگان غیر حضوری 3 خرداد 1401 ذکر شده است.


شرکت کنندگانی که پس از ساعت 24 جمعه 31 اردیبهشت ماه مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال می کنند باید منتظر ارسال بسته های پستی خود در تاریخ 7 خردادماه باشند.

درصورت هرگونه سوال با شماره واتس اپ 09354676004 در هرساعت از روز و قسمت تماس با ما  در ساعات اداری و شماره تلفن ثابت 38213431-051 دبیرخانه همایش در ساعات 18 الی 20 همه روزه بجز ایام تعطیل تماس بگیرید.

دبیرخانه همایش

1401/03/01 بیشتر بدانید ...

پژوهشگر محترم
تنها 1 روز دیگر
تا پایان ارسال مقالات به چهارمین دوره همایش باقی مانده است


* دریافت آنی گواهی موقت پس از ارسال مقالات و تایید داور
-------------
* ارسال اصل گواهی ها برای شرکت کنندگان غیرحضوری

روز 2 خردادماه از طریق پست پیشتاز

1401/02/24 بیشتر بدانید ...

پیرو تماس های مکرر پژوهشگران محترم با دبیرخانه همایش ، موارد زیر را مطالعه نمایید:


1- اصل گواهی شرکت کنندگان حضوری در روز همایش به آنان تحویل خواهد شد.

2- اصل گواهی شرکت کنندگان غیر حضوری حداکثر تا تاریخ 2 خردادماه از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال خواهد شد.لذا نشانی خود را برسی و از صحت و دقیق بودن نشانی اطمینان حاصل نمائید.

3- هیچ تفاوتی بین گواهی شرکت کنندگان حضوری و غیر حضوری نخواهد بود.

4- امکان دریافت گواهی موقت پس از پرداخت هزینه شرکت در همایش از طریق ورود به پنل کاربری و مراجعه به قسمت "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" وجود دارد.

5- اصل گواهی به همراه CD مجموعه مقالات همایش ارسال خواهد شد و دارای مهر و امضای دبیر علمی، دبیر اجرائی و دارای هولوگرام و کد اصالت مقاله می باشد.

6- بنابر تفاهمنامه فی مابین دبیرخانه همایش و پایگاه اطلاعات علمی ایران (سیویلیکا)،  ارسال مقالات به سیویلیکا 3 روز پس از برگزاری همایش انجام خواهد شد و نمایه شدن مقالات در سیویلیکا بین 1 هفته تا 5 هفته زمان می برد.

7- با توجه به تماسهای مکرر از سوی پژوهشگران مبنی بر تمدید زمان همایش، چنانچه تصمیمی مبنی بر تمدید زمان برگزاری همایش از سوی شورای راهبردی به دبیرخانه همایش واصل شود، به دلیل نیاز اکثر پژوهشگران محترم به دریافت اصل گواهی پذیرش، تمام مقالاتی که تا تاریخ 1 خرداد به دبیرخانه همایش ارسال شوند در تاریخ 2 خرداد ماه گواهی خود را دریافت خواهند کرد.

8- تنها یک بار دیگر تمدید زمان همایش امکان پذیر است و پس از آن به هیچ وجه این امکان فراهم نیست. هنوز تصمیمی برای تمدید زمان همایش به دبیرخانه ابلاغ نشده است.

9- تمامی شرکت کنندگان عزیز از تخفیف 20 درصدی برای پنجمین دوره همایش برخوردار خواهند شد که در آغاز دور بعدی ضمن اطلاع رسانی شروع پنجمین دوره همایش، این کد تخفیف برای آنان پیامک خواهد شد. (شرکت کنندگان دوره قبلی ضمن دریافت کد تخفیف هم اکنون در حال استفاده از آن هستند.)

- با توجه مشغله کاری کاربران دبیرخانه لطفا موارد و پیگیری های خود را از طریق واتس اپ با شماره 09354676004 امکان پذیر است.


پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم.
دبیرخانه همایش

1401/02/28 بیشتر بدانید ...

با سلام

ارسال گواهی مقالات کسانی که درخواست گواهی زودهنگام (غیرحضوری) داده بودند انجام شده است. لطفا تا پنجشنبه 29 اردیبهشت منتظر بسته های پستی خود باشید و از تماسهای غیرضروری با دبیرخانه همایش اجتناب کنید.

چنانچه روز پنجشنبه مدارک به دست شما نرسید مراتب را از طریق واتس اپ شماره 09354676004 دبیرخانه همایش پیگیری نمائید.

اصل مدارک کسانی که در حالت عادی مقاله داده اند و درخواست گواهی پیش از موعد نداشته اند در تاریخ 2 خرداد ماه ارسال خواهد شد.

پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم

1401/02/26 بیشتر بدانید ...

با عرض پورش به دلیل تاخیر در ارسال اصل گواهی های درخواست شده از سوی پژوهشگران محترم، احتراما به اطلاع میرساند به دلیل برخی مشکلات فنی در صدور زودهنگام، اصل گواهی ها برای پژوهشگرانی که پیش تر درخواست خود را از طریق واتس اپ ارسال کرده بودند با کمی تاخیر در روزهای 24 و 25 اردیبهشت به آدرس نویسندگان مسئول ارسال خواهد شد و کد پیگیری 20 رقمی پستی تا پایان وقت اداری 25 اردیبهشت برای آنان پیامک خواهد شد. بسته های پستی در روزهای27 و 28 اردیبهشت ماه به دست این عزیزان خواهد رسید.

همچنین در صورت نیاز به گواهی موقت
می توانید از طریق ورود به پنل کاربری خود و مراجعه به گزینه "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" روبروی اسم مقاله گزینه "گواهی" و علامت دانلود ، گواهی موقت خود را بصورت PDF دریافت نمائید.


با نهایت پوزش به دلیل تاخیر پیش آمده پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم

دبیرخانه همایش

1401/02/24 بیشتر بدانید ...

تمدید شد

ضمن عرض سلام و خسته نباشید بابت ارسال مقالات علمی ، پربار و ارزشمند که قریب به نود درصد آنها نیز از نگارش مطلوب و پیش فرض همایش تبعیت کرده ، بدینوسیله تمدید زمان برگزاری همایش را به اطلاع شما عزیزان میرسانم.
با توجه به جلسه مورخ 13 اردیبهشت 1401 کمیته راهبردی کنفرانس و با توجه به استقبال خوب شما پژوهشگران ارجمند تصمیم گرفته شد که زمان برگزاری کنفرانس از پنجشنبه 15 اردیبهشت به  یکشنبه 1 خردادماه و آخرین مهلت ارسال مقالات و تکمیل ثبت نام 30 اردیبهشت ماه باشد. لذا از شما پژوهشگران گرامی خواهشمندیم تا قبل از ساعت 24 روز 30 اردیبهشت ماه مقالات ارزشمند خود را پس از ثبت نام از طریق پنل کاربری و گزینه "ارسال مقاله" به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

همچنین اصل گواهی مقالات پژوهشگرانی که مقالات آنان تا قبل از تاریخ 16 اردیبهشت به دبیرخانه همایش واصل شده باشد، در تاریخ 18 الی 20 اردیبهشت از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال خواهد شد.

توجه : ارسال اصل گواهی زودتر از موعد منوط به درخواست نویسندگان مسئول می باشد و بایستی از طریق واتس اپ (شماره: 09354676004) به صورت کتبی درخواست شود. همچنین کسانی که زودتر از موعد درخواست گواهی را دارند باید توجه داشته باشند که نسخه الکترونیک مجموعه مقالات همایش (CD مجموعه مقالات) که یک روز مانده به برگزاری کنفرانس تهیه می شود، بعدا بصورت فایل و توسط ایمیل برای این عزیزان ارسال خواهد شد. درصورت نیاز به CD فیزیکی می توانند با واریز کردن هزینه پست مجدد (مبلغ 17000 تومان) پس از پایان همایش آنرا دریافت کنند.کسانی که در تاریخ عادی گواهی خود را دریافت میکنند CD مقالات نیز برای آنان ارسال میگردد و نیازی به پرداخت هزینه مجدد پست نخواهند داشت.

درصورت هرگونه سوال از طریق فرم "تماس با ما" وبسایت - واتس اپ شماره : 09354676004 و تلفن ثابت دبیرخانه همایش در ساعات 18:00 الی 20:00 همه روزه بجز ایام تعطیل با دبیرخانه همایش

با نهایت احترام
معاونت دبیر اجرائی کنفرانس

1401/02/15 بیشتر بدانید ...

جهت ارسال مقالات تنها تا ساعت 24 امروز فرصت باقیست

پژوهشگرانی محترمی که مقالات آنان داوری و تایید شده است هر چه سریعتر نسبت به پرداخت هزینه های خود اقدام نمایند.
روند پرداخت هزینه ها در مطلب قبل شرح داده شده است.


با تشکر
دبیرخانه همایش

1401/02/12 بیشتر بدانید ...

نحوه واريز هزینه ها :

پس از پایان فرایند ارسال و پذیرش مقاله ، وارد سامانه کاربران خود شده و از منوی " ثبت خدمات و پرداخت هزینه ها " ، خدمات مد نظر را انتخاب نمایید و در پایان خدمات را تایید کرده تا فاكتور نهایی شما صادر گردد.پس از ثبت خدمات باید هزینه ها را به یکی از روشهای زیر واریز نمائید.

 

پژوهشگران محترم مي توانند از راه هاي ذيل نسبت به واريز وجه خود اقدام نمايند:

1-مراجعه به يكي از دستگاه هاي خودپرداز و واريز بصورت كارت به كارت.

2-مراجعه به یکی از نرم افزارهای پرداخت اینترنتی مانند آپ، سکه و واریز به صورت کارت به کارت آنلاین.

3- واریز وجه از طریق مراجعه به بانک.

پژوهشگران محترمی که پس از ثبت خدمات هزینه ها را واریز کرده اند می رساند، تصویر فیش واریز خود یا اسکرین شات پرداخت خود را از طریق گزینه "فیش های شما" در پنل کاربری خود ارسال نمایند.

 شماره کارت :
6273811177678643
بانک سپه بنام جناب آقای رضا نوروزی (دبیر اجرایی همایش)

 

شماره تلفن دبیرخانه : 05138213431 ساعات کاری 17:30 الی 20:00 بجز ایام تعطیل
و واتس اپ (همه روزه) از طریق شماره : 09354676004

1401/02/12 بیشتر بدانید ...

نکات مهم برای ثبت نام کنندگان در کنفرانس

پژوهشگران محترم حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات، نسبت به رفع ان اقدام کنید:

 

۱. از صحت اطلاعات شخصی هنگام ثبت نام اطمینان پیدا کنید؛ ادرس پستی، کد پستی، نام گیرنده و شماره تماس بصورت دقیق و خوانا درج گردد.

۲. جهت ارسال مقاله؛ ابتدا می بایست فرمت مقاله رو دانلود کرده و مقاله خود را بر اساس فرمت سایت، تنظیم و ارسال کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید به منو "راهنمای ثبت نام و ارسال مقالات" مراجعه کنید.

۳. نتیجه داوری مقاله شما بین ۳ تا ۵ روز مشخص می شود. در صورت تقاضای داوری خارج از نوبت، درخواست خود را از طریق واتساپ برای دبیرخانه با شماره 09354676004ارسال کنید.

۴. پژوهشگران محترمی که مقاله ایشان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است، در صورت نیاز به گواهی موقت می توانند از پنل شخصی خود اقدام نمایید.

۵. جهت تکمیل فرایند ثبت نام، بایستی پس از پذیرش مقاله نسبت به صدور فاکتور و پرداخت وجه ثبت نام اقدام نمایید. لازم بذکر است امکان پرداخت الکترونیکی از سایت همایش وجود دارد . در صورت پرداخت از سایر روش ها، می بایست اطلاعات فیش پرداختی را در پنل خود ثبت کنید.

1401/02/08 بیشتر بدانید ...

مزایای شرکت در کنفرانس به شرح زیر است:

1-نمایه شدن تمامی مقالات پذیرفته شده در پایگاه مرجع دانش ایران (سیویلیکا) طبق مجوز و تفاهم نامه بعمل آمده.
2-امکان شرکت در پنل های همایش برای شرکت کنندگان حضوری.
3-چاپ 3 مقاله برتر همایش به انتخاب داوران در نشریات بین المللی و اپن اکسس.
4-صدور و دریافت گواهی موقت در صورت پذیرش مقاله (به صورت آنلاین می توانید گواهی موقت خود را دریافت کنید.)
5- تخفیف در هزینه برای ارسال بیش از 1 مقاله پذیرفته شده.
6- دریافت گواهی نامه نهایی دارای هولوگرام اختصاصی به همراه یک نسخه الکترونیک (CD) از مجموعه مقالات برتر همایش که حداکثر 3 روز پس از روز همایش با پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال می شود.

 

 

 

1400/07/29 بیشتر بدانید ...

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان و نویسندگان محترم مقالات می رساند، طبق توافق نامه فی مابین دبیرخانه کنفرانس و شبکه مترجمین اشراق، کلیه شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان این کنفرانس می توانند با ارائه کد تخفیف، از تخفیف ۱۵ درصدی برای ترجمه مقالات و کتب خود به ۳۷ زبان زنده دنیا بهره مند شوند. 

1400/07/20 بیشتر بدانید ...

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اهمیت تحقیق و پژوهش

 - علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت کشور است.
- تحقیق علمی فقط به معنای فراگیری و تقلید نیست، تحقیق ضد تقلید است.
- پیشرفت کشور نیازمند حرکت علمی بسیار قوی است.
- تولید علم و تحقیقات، حیات آینده کشور است.
- برای خدمت رسانی بهتر به مردم، کارهای دقیق پژوهشی لازم است.
-عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار گیرد.
-اگر ژرف یابی و پژوهش نباشد; نتیجه اش یک جا ایستادن، در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه تر شدن است.
برای دیدن ادامه ادامه مطلب روی گزینه "بیشتر بدانید" کلیک کنید.

1400/07/07 بیشتر بدانید ...

انتشار کلیه مقالات کنفرانس در سایت سیویلیکا

 

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین پایگاه سیویلیکا (مرکز همایشهای معتبر علمی ایران) و دبیرخانه کنفرانس؛ تمامی مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در سایت سیویلیکا نمایه خواهد شد.

 

تعهدات سیویلیکا

1- نمایه سازی مقالات همایش پس از دریافت مقالات از دبیرخانه همایش واختصاص کد یکتای  COIبه هر مقاله همایش

2- انتشار خبر فراخوان مقالات همایش در سیویلیکا

3- ارسال ایمیل فراخوان و اطلاع رسانی همایش به کلیه اعضای سیویلیکا (در قالب خبر نامه ماهانه سایت)

4- درج در تقویم کنفرانسهای تخصصی کشور (کنفرانسهای ایران)

5- انتشار اخبار همایش در پایگاه بانک اطلاعاتی گردهمایی های ایران (www.symposia.ir)

6- انتشار فراخوان همایش در پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.CallForPapers.ir)

7-پوشش کامل اخبار دبیرخانه کنفرانس در پایگاه خبری کنفرانسها (www.Akhbarelmi.ir)

8- ارائه کارت عضویت رایگان بانک مقالات کنفرانسهای کشور برای استفاده داوران کنفرانس

 

1400/07/03 بیشتر بدانید ...

 

پژوهشگران محترم حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات، نسبت به رفع آن اقدام کنید:

 

۱. از صحت اطلاعات شخصی هنگام ثبت نام اطمینان پیدا کنید؛ ادرس پستی، کد پستی، نام گیرنده و شماره تماس بصورت دقیق و خوانا درج گردد.

۲. جهت ارسال مقاله؛ ابتدا می بایست فرمت مقاله رو دانلود کرده و مقاله خود را بر اساس فرمت سایت، تنظیم و ارسال کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید به منو "راهنمای ثبت نام و ارسال مقالات" مراجعه کنید.

۳. نتیجه داوری مقاله شما بین ۳ تا ۵ روز مشخص می شود. در صورت تقاضای داوری زودهنگام، درخواست خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.

۴. پژوهشگران محترمی که مقاله ایشان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است، در صورت نیاز به گواهی موقت می توانند از پنل شخصی خود اقدام نمایید.

۵. جهت تکمیل فرایند ثبت نام، بایستی پس از پذیرش مقاله نسبت به صدور فاکتور و پرداخت وجه ثبت نام اقدام نمایید. لازم بذکر است امکان پرداخت الکترونیکی از سایت همایش وجود دارد . در صورت پرداخت از سایر روش ها، می بایست اطلاعات فیش پرداختی را در پنل خود ثبت کنید.

 

1399/10/08 بیشتر بدانید ...

 

توسعه و پیشرفت بشریت در گرو تولید علم ، کشف و انتشار دانش است، گاه این خلق دانش در حوزه انسانی و گاه در حوزه فناوری می‌باشد، آنچه واضح است این است که دنیای امروز، دنیای تبادل اندیشه‌ها و خلق ایده‌های نوینی است که موجب پیشرفت دانش بشری در عرصه های مختلف علم و فناوری می باشد. در این راستا آنچه مهم به نظر می‌رسد، ایجاد بستری مناسب در جهت بروز ظرفیت های موجود و تشکیل ظرفیت‌های جدید است. از این روی رویدادهای علمی و تخصصی گوناگون، علاوه بر ایجاد زمینه تحقق این مسائل، می‌توانند موقعیتی مناسب برای ایجاد هم‌فکری و تبادل دیدگاه‌ها محسوب گردند.
دبیرخانه چهارمین همایش بین المللی ایده های نوین در معماری، شهرسازی، جغرافیا و محیط زیست پایدار، مفتخر است تا در راستای  توسعه و انتشار دستاوردهای نوین در حوزه معماری، شهرسازی، جغرافیا و محیط زیست میزبان پژوهشگران پیشرو باشد.
از این رو وبسایت این کنفرانس پذیرای مقالات علمی اساتید و دانشجویان محترم در حوزه های یاد شده می باشد. پژوهشگران محترم می توانند با دانلود فرمت ارائه مقالات در منوی اصلی سایت مقالات خود را در چهارچوب خواسته شده از سوی کمیته علمی همایش قرار داده و با استفاده از سامانه کاربری برای دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

دبیر علمی کنفرانس

 

1400/06/30 بیشتر بدانید ...

    جستجو در سایت
    امروز : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱
    شمارش معکوس تا برگزاری همایش
    ثانیه
    دقیقه
    ساعت
    روز

    حامیان علمی
    دانشگاه تهران
    دانشگاه شهید بهشتی
    دانشگاه پیام نور
    دانشگاه آزاد
    همایش مدیریت
    مرکز تحقیقات
    کنفرانس آلرت
    سیویلیکا
    محیط زیست
    کنفرانس یاب
    باهمابیش
    فراخوان های علمی و پژوهشی
    سما
    سیناپرس
    حامیان رسانه ای
    کنفرانس یاب
    باهمابیش
    سیناپرس
    آسان ژورنال