دسترسی سریع

cgj7ycvi12 (1)

 

تاریخ های مهم همایش
مهلت ثبت نام کاربران »
1401/07/14
مهلت ارسال و ویرایش مقالات »
1401/07/14
مهلت ثبت خدمات و پرداخت هزینه ها »
1401/07/15
تاریخ برگزاری کنفرانس »
1401/07/15
دبیرخانه کنفرانس

 

نشانی دبیرخانه :

مشهد - بلوار نماز، نماز 15، رادان 17، پلاک 7، واحد4

 

تلفن تماس : 38234735-051
ساعات تماس 13:00-08:00 همه روزه بجز ایام تعطیل

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی و واتس اپ:
09354676004

نکات مهم در مورد پاسخگویی به شما عزیزان:
لطفا با شماره تلفن ثابت دبیرخانه ، فقط در ساعات ذکر شده تماس بگیرید.

 

Info@paydarconf.ir

 

 

پوستر همایش
Poster
اخبار سایت
پیام دبیر اجرائی درخصوص ارسال ایمیل به سیویلیکا جهت تسریع در روند نمایه سازی مقالات..

پژوهشگر گرامی
با سلام

احتراما با توجه به تماس برخی از پژوهشگران محترم مبنی بر اینکه چرا نمایه سازی مقالات در سیویلیکا به طول انجامیده، به اطلاع شما عزیزان می رسانیم، با توجه به تفاهمنامه فی مابین دبیرخانه دائمی همایش با سیویلیکا، می بایست با توجه به تاریخ و اولویت همایش در بین کلیه همایشهای در حال برگزاری، نمایه سازی مقالات نیز به همین ترتیب انجام پذیرد و تجربه ما ثابت کرده است که عوامل محترم سیویلیکا در این زمینه بسیار متعهد هستند. دیرکرد و یا سرعت نمایه سازی بستگی به کنفرانسهای جاری در حال برگزاری در کشور دارد که با توجه به تجربه چندین دوره قبلی برگزاری این همایش ، نمایه سازی بطور معمول بین 3 الی 20 روز به طول می انجامید اما گاها نمایه سازی برخی کنفرانس ها تا 2 ماه نیز به تاخیر افتاده است که این مساله صرفا به دلیل کثرت همایش ها در آن بازه زمانی بوده است. همچنین در متن تفاهم نامه سیویلیکا تعهدی مبنی بر نمایه سازی فوری به هیچ کنفرانسی ندارد و صرفا نمایه سازی با اولویت و به ترتیب انجام می پذیرد.

با همه این احوالات با توجه به اینکه ارسال مقالات در تاریخ 24 مهر صورت گرفته و با توجه به درخواست و تماس برخی از عزیزان، دبیرخانه کنفرانس طی نامه الکترونیکی به واحد همایشهای سیویلیکا درخواست تسریع در روند نمایه سازی را داشته است که امیدواریم طی روزهای آتی به درخواست ما ترتیب اثر داده شود و شاهد درج نام و مقالات ارزشمند شما عزیزان در این وبگاه معتبر باشیم.

پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما عزیزان سپاسگذاریم و به شما این اطمینان را می دهیم تا درج نهایی و نمایه سازی مقالات پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

با نهایت احترام
دبیرخانه همایش

 

1401/08/15 بیشتر بدانید ...

ارسال مقالات به پایگاه سیویلیکا..

به اطلاع می رساند بنلبر تفاهمنامه کارگروه علمی همایش و سیویلیکا کلیه مقالات پذیرفته شده در ساعت17:00 روز 24 مهرماه 1401 به سیویلیکا ارسال گردید و از این پس زمانبندی درج آن در وبگاه سیویلیکا به عهده این ناشر محترم خواهد بود. درج مقالات در این وبگاه معمولا بین 3 تا 20 روز بطول می انجامد.

با نهایت احترام
دبیرخانه همایش

1401/07/27 بیشتر بدانید ...

پژوهشگر گرامی
با سلام
کد رهگیری پستی  مقالات ارسال شده تا به امروز را از فایل پی دی اف دانلود کنید.
همچنین کلیه کدهای رهگیری تا فردا بصورت پیامکی برای شما ارسال می شود.

1401/07/19 بیشتر بدانید ...

ارسال شد


پژوهشگران گرامی
با سلام
احتراما با توجه به اختلالات بوجود آمده در اینترنت کشور ارسال مرسولات پستی با چند روز تاخیر انجام گرفت که از این بابت از همه شما عزیزان پوزش می طلبیم.

کلیه گواهی پذیرش مقالات بصورت فیزیکی بهمراه لوح فشره مجموعه مقالات منتخب همایش به آدرس نویسندگان مسئول ارسال شد. کد رهگیری پستی، ساعت 10:00 روز چهارشنبه 20 مهرماه بر روی وبسایت همایش قرار خواهد گرفت. که میتوانید از طریق وب سایت زیر وضعیت مرسوله خود را برسی نمائید.

https://tracking.post.ir

کلیه مقالات همایش نیز در ساعت 11 یکشنبه 17 مهرماه به پایگاه سیویلیکا ارسال گردید و طی روزهای آینده بر روی این وبگاه قرار خواهد گرفت.

با توجه به لغو تمامی کنفرانسها و گردهمایی ها تا اطلاع ثانوی، اخبار زمان و مکان برگزاری همایش در آینده ای نزدیک بر روی وبسایت همایش قرار خواهد گرفت.

ضمن تشکر مجدد از همه شما عزیزان خواهشمندیم از تماسهای غیرضروری با دبیرخانه همایش خودداری نمایید و اخبار و اطلاعیه های وبسایت همایش را دنبال کنید.
برای هرگونه تماس اضطراری همچنان می توانید با شماره همراه: 09354676004 (در همه ساعات شبانه روز) و تلفن دبیرخانه 38234735-051 در ساعات 8 الی 13:30 تماس بگیرید.

از اینکه با صبر و شکیبایی ما را یاری نمودید متشکریم.

دبیرخانه همایش

1401/07/17 بیشتر بدانید ...

اطلاعیه مهم...

جهت دریافت گواهی مقالات تا تاریخ شنبه 16 مهرماه لطفا هرچه سریعتر مقالات خود را حداکثر تا پایان وقت امروز 1401/07/15 به دبیرخانه همایش ارسال نمائید

گواهی مقالاتی که امروز به دبیرخانه همایش ارسال شود، روز شنبه 16 مهر از طریق پست پیشتاز برای شما ارسال خواهد شد. همچنین ارسال مقالات برای نمایه سازی در سیویلیکا در همین روز انجام خواهد گرفت.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

بطور خلاصه نحوه ارسال مقالات بشرح زیر است:

1- ثبت نام در سایت (ثبت نام)

2- ورود به پنل کاربری و کلیک بر روی گزینه ارسال مقاله (ورود به پنل کاربری)


3- منتظر ماندن تا دریافت پیامک تایید یا رَد مقاله توسط هیئت محترم داوران (طی 2 الی 3 ساعت مقاله شما ارزیابی خواهد شد)

4-پس از تایید مقالات توسط کمیته داوران ، به قسمت "ثبت خدمات و پرداخت هزینه ها" رفته و خدمات خود را ثبت نمائید سپس مبلغ تعیین شده را به شماره کارت 6037997249276776 بنام آقای رضا نوروزی - دبیر اجرایی همایش- نزد بانک ملی ایران (شعبه وزارت کشور) واریز نمائید.

5- تصویر یا (اسکرین شات) واریزی را با استفاده از گزینه "فیش های شما" برای دبیرخانه ارسال نمائید.


جهت هرگونه سوال مستقیما با شماره تلفن 09354676004  تماس بگیرید

1401/07/14 بیشتر بدانید ...

پژوهشگرانی که قبلا مقاله ارسال کرده اند اطلاعیه مهم قبلی را مطالعه نمایند.
پژوهشگران محترمی که مایل به ارسال مقالات خود هستند میتوانند با استفاده لینک زیر اقدام به ثبت نام و ارسال مقاله خود نمایند.

Paydarconf-send-article

جهت هرگونه سوال با شماره تلفن 09354676004 تماس بگیرید.

1401/07/12 بیشتر بدانید ...

اطلاعیه

پژوهشگر ارجمند
با سلام و سپاس

ضمن عرض تشکر به خاطر ارسال مقالات ارزشمند که قریب به 90 درصد آنها از فرمت پیش فرض همایش تبعیت کرده است و همچنین با عرض پوزش به دلیل مشکلات ارتباطی اخیر با دبیرخانه همایش، به اطلاع می رساند با توجه به دستورالعمل و ابلاغیه استانداری مبنی بر لغو تمامی اجتماعات، کنفرانسها و همایشهای استانی، ملی و بین المللی و همچنین با توجه به مشکلات بوجود آمده در ارتباطات اینترنتی کشور وعدم تحقق ارتباط برخط مناسب و پایدار برای برگزاری همایش بصورت مجازی ، شورای راهبردی همایش تصمیم گرفته است که کلیه مدارک و مستندات و سرتیفیکیت ها از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسندگان مسئول ارسال شود و زمان برگزاری همایش نیز به آینده ای نزدیک  موکول خواهد شد که متعاقبا از طریق وبسایت همایش اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین وبسایت همایش کماکان پذیرای دریافت مقالات ارزشمند شما عزیزان خواهد بود.

پژوهشگران محترمی که مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کرده اند موارد زیر را به دقت مطالعه نمایند :

1- کلیه گواهی پذیرش مقالات بصورت فیزیکی بهمراه لوح فشره مجموعه مقالات منتخب همایش حداکثر تا تاریخ 12 مهرماه به آدرس نویسندگان مسئول ارسال خواهد شد. (در تاریخ های 7 و 10 مهرماه ، دو پارت از بسته های پستی ارسال شده و پس از ارسال همه گواهی های باقیمانده تا تاریخ 12مهرماه، کد رهگیری پستی 20 رقمی بصورت پی دی اف حداکثر تا 14 مهرماه بر روی وبسایت همایش قرار خواهد گرفت)

2- با توجه به اینکه برای نمایه سازی باید کلیه مقالات به دبیرخانه همایش واصل شده باشد، لذا ارسال کلیه مقالات پذیرفته شده به پایگاه سیویلیکا در تاریخ 16 مهرماه انجام خواهد شد و پس از آن بر روی این وبگاه قرار خواهد گرفت.

3- با توجه به تغییر تاریخ برگزاری، پژوهشگران محترمی که هزینه شرکت بصورت حضوری در همایش را پرداخت کرده اند، درصورت انصراف از شرکت بصورت حضوری در آینده می توانند درخواست خود را به همراه شماره کارت و یا شماره شبا از طریق فرم "تماس باما" یا تماس مستقیم با شماره 09354676004 به دبیرخانه همایش اعلام نمایند تا مابه تفاوت هزینه به حساب ایشان واریز شود.

4- از این پس تا 10 روز مانده به تاریخ جدید همایش (که متعاقبا از طریق وبسایت اعلام می شود)، دبیرخانه کنفرانس غیر فعال خواهد بود و پیگیری موارد و مشکلات و سوالات پژوهشگران گرامی تنها از طریق تماس تلفنی با شماره 09354676004 انجام خواهد گرفت. ساعات تماس با این شماره 8 صبح الی 13 بجز ایام تعطیل خواهد بود و به هیچ تماسی درساعات دیگر پاسخ داده نخواهد شد. همچنین درصورت رفع مشکلات اینترنت میتوانید از طریق واتس اپ این شماره نیز موارد خود را بصورت کتبی پیگیری نمائید.


پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما عزیزان سپاسگذاریم

با نهایت احترام
دبیرخانه دائمی پنجمین همایش بین المللی ایده های نوین در معماری، شهرسازی، جغرافیا و محیط زیست پایدار

1401/07/10 بیشتر بدانید ...

ابلاغ دبیر محترم علمی همایش در خصوص مقالات برتر

بنابر ابلاغ دبیر محترم علمی در خصوص 3 مقاله برتر کنفرانس، ضمن ارسال این مقالات به نشریه اپن اکسس TEXTROAD (در صورت مرتبط بودن با موضوعات نشریه و اماده سازی نسخه لاتین مقاله طی 1 ماه) ، هزینه شرکت در این دوره کنفرانس بطور کامل به ایشان بازگشت داده می شود و در دوره بعدی نیز به هر 3 نفر تخفیخف 50 درصدی در خدمات و هزینه ها داده خواهد شد.  همچنین کارت ویژه حاوی یوزرنیم و پسورد برای دانلود 100 مقاله علمی رایگان از سیویلیکا نیز به این عزیزان اهدا خواهد شد.

1401/06/23 بیشتر بدانید ...

تمدید نهایی زمان برگزاری همایش-وضعیت گواهی مقالات

با توجه به درخواستهای مکرر واصله به دبیرخانه مبنی بر تمدید زمان ارسال مقالات و برگزاری همایش و بنابر صورتجلسه شماره 8421 شورای سیاستگذاری که در مورخه 1401/06/19 به دبیرخانه دائمی همایش ابلاغ گردید، تصمیم بر این است که تاریخ نهایی کنفرانس از 20 شهریور ماه به 31 شهریورماه 1401 انتقال یابد. همچنین در بخش پایانی این صورتجلسه آمده است که این تاریخ به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.

لذا گواهی و مستندات پذیرش پژوهشگران محترم (حضوری و غیر حضوری)  که مقالات ارزشمند خود را تا قبل از تاریخ 20 شهریورماه 1401 به دبیرخانه همایش ارسال کرده اند، در تاریخ پنجشنبه 24 شهریور از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسندگان مسئول ارسال خواهد شد.
همچنین ارسال برای نمایه سازی کلیه مقالات ارسالی در پایگاه سیویلیکا در تاریخ 1 مهرماه انجام خواهد گرفت.

بدیهی است هیچ گونه تمدید دیگری در زمان ارسال مقالات و تاریخ برگزاری همایش در دستور کار دبیرخانه نخواهد بود. لذا پژوهشگران محترم باید هرچه سریعتر مقالات خود را از طریق ثبت نام در وب سایت همایش و با استفاده از پنل کاربری و با توجه به تاریخ های اعلامی در ستون سمت راست وبسایت (تاریخ های مهم)  به دبیرخانه ارسال نمایند.

پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم

دبیرخانه دائمی همایش

Paydarconf-send-article

1401/06/23 بیشتر بدانید ...

پژوهشگر محترم تنها تا ساعت 24 امروز
20 شهریور
مهلت باقیست

تمدید شد (30 شهریورماه 1401)
- تنها تا پایان روز 20 شهریور فرصت دارید مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایید.
- گواهی شرکت کنندگان غیر حضوری روز 21 شهریور از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال میگردد.
- (درصورت تمدید زمان برگزاری همایش گواهی شرکت کنندگان در تاریخ فوق ارسال شده و این موضوع در تسریع ارسال گواهی مقالات خللی ایجاد نخواهد کرد)

Paydarconf-send-article

 

1401/06/16 بیشتر بدانید ...


آخرین مهلت واریز هزینه ها و تکمیل ثبت نام 19 شهریورماه 1401میباشد. لذا باتوجه به ترافیک بالای سایت در روز پایانی از پژوهشگرانی که مقاله آنها پذیرفته شده است خواهشمندیم هرچه سریعتر نسبت به پرداخت قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام نمایند. عدم تکمیل ثبت نام به منزله انصراف از همایش می باشد.
برای واریز هزینه ها وارد پنل کاربری خود شده و سپس گزینه ثبت خدمات را انتخاب کنید و پس از انتخاب خدمات هزینه را بصورتی که در این صفحه (کلیک کنید) توضیح داده شده است پرداخت نمائید.


با تشکر
دبیرخانه همایش

1401/06/16 بیشتر بدانید ...

پژوهشگران محترم

درج کد رهگیری مرسولات پستی شرکت کنندگانی که قبل از تاریخ  5 شهریور مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کرده اند و درخواست گواهی زودهنگام داشتند:
پنجشنبه 1401/06/17 ساعت 12:00 بصورت PDF از طریق وبسایت کنفرانس خواهد بود.

همچنین کارهای نمایه سازی مقالات در سیویلیکا از سوی دبیرخانه انجام و ارسال شده است و بزودی مقالاتی که تا به این تاریخ (5 شهریور 1401) ارسال شده اند، در وبگاه سیویلیکا قرار خواهند گرفت.

با تشکر
دبیرخانه همایش

1401/06/15 بیشتر بدانید ...

تمدید با توجه به درخواست های مکرر

ضمن عرض سلام و خسته نباشید و ذکر خداقوت بابت ارسال مقالات علمی ، پربار و ارزشمند که قریب به نود درصد آنها نیز از نگارش مطلوب و پیش فرض همایش تبعیت کرده ، بدینوسیله تمدید زمان برگزاری همایش را به اطلاع شما عزیزان میرسانم.
با توجه به جلسه مورخ 28 مرداد 1401 شورای راهبردی همایش و با توجه به استقبال خوب شما پژوهشگران ارجمند و ارسال مقالات پر بار و ارزشمند و درخواست های مکرر برای تمدید زمان برگزاری و همچنین بنابر اختلالات اخیر شبکه اینترنت در کشور که باعث شد 10 الی 15 روز ابتدایی روند دریافت و داوری مقالات با مشکل مواجه شود ، لذا تصمیم گرفته شد که زمان برگزاری همایش از سشنبه 01 شهریور به یکشنبه 20 شهریورماه و آخرین مهلت ارسال مقالات و تکمیل ثبت نام 19 شهریورماه باشد. لذا از شما پژوهشگران گرامی خواهشمندیم تا قبل از ساعت 24 روز 19شهریور ماه مقالات ارزشمند خود را پس از ثبت نام از طریق پنل کاربری و گزینه "ارسال مقاله" به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

ضمنا کسانی که تا به این تاریخ مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال نموده اند درصورت درخواست کتبی از طریق واتس اپ با شماره 09354676004 اصل گواهی خود را حداکثر تا تاریخ 5 شهریورماه 1401 دریافت خواهند کرد.

با نهایت احترام
دبیر اجرائی همایش

 

1401/06/04 بیشتر بدانید ...

تمدید شد.

ضمن عرض سلام و خسته نباشید بابت ارسال مقالات علمی ، پربار و ارزشمند که قریب به نود درصد آنها نیز از نگارش مطلوب و پیش فرض همایش تبعیت کرده ، بدینوسیله تمدید زمان برگزاری همایش را به اطلاع شما عزیزان میرسانم.
با توجه به جلسه مورخ 18 مرداد 1401 کمیته راهبردی کنفرانس و با توجه به استقبال خوب شما پژوهشگران ارجمند تصمیم گرفته شد که زمان برگزاری کنفرانس از پنجشنبه 20 مرداد به  سه شنبه 1 شهریورماه و آخرین مهلت ارسال مقالات و تکمیل ثبت نام 31 شهریور ماه باشد. لذا از شما پژوهشگران گرامی خواهشمندیم تا قبل از ساعت 24 روز 31 شهریور ماه مقالات ارزشمند خود را پس از ثبت نام از طریق پنل کاربری و گزینه "ارسال مقاله" به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

همچنین اصل گواهی مقالات پژوهشگرانی که مقالات آنان تا قبل از تاریخ 20 مرداد به دبیرخانه همایش واصل شده باشد، در تاریخ 21 الی 22 مرداد از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال خواهد شد.

توجه : ارسال اصل گواهی زودتر از موعد منوط به درخواست نویسندگان مسئول می باشد و بایستی از طریق واتس اپ (شماره: 09354676004) به صورت کتبی درخواست شود. همچنین کسانی که زودتر از موعد درخواست گواهی را دارند باید توجه داشته باشند که نسخه الکترونیک مجموعه مقالات همایش (CD مجموعه مقالات) که یک روز مانده به برگزاری کنفرانس تهیه می شود، بعدا بصورت فایل و توسط ایمیل برای این عزیزان ارسال خواهد شد. درصورت نیاز به CD فیزیکی می توانند با واریز کردن هزینه پست مجدد (مبلغ 19000 تومان) پس از پایان همایش آنرا دریافت کنند.کسانی که در تاریخ عادی گواهی خود را دریافت میکنند CD مقالات نیز برای آنان ارسال میگردد و نیازی به پرداخت هزینه مجدد پست نخواهند داشت.

درصورت هرگونه سوال از طریق فرم "تماس با ما" وبسایت - واتس اپ شماره : 09354676004 و تلفن ثابت دبیرخانه همایش در ساعات 18:00 الی 20:00 همه روزه بجز ایام تعطیل با دبیرخانه همایش

با نهایت احترام
معاونت دبیر اجرائی کنفرانس

1401/05/22 بیشتر بدانید ...

پیرو تماس های مکرر پژوهشگران محترم با دبیرخانه همایش ، موارد زیر را مطالعه نمایید:


1- اصل گواهی شرکت کنندگان حضوری در روز همایش به آنان تحویل خواهد شد.

2- اصل گواهی شرکت کنندگان غیر حضوری حداکثر تا تاریخ 21 مردادماه از طریق پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال خواهد شد. لذا نشانی خود را برسی و از صحت و دقیق بودن نشانی اطمینان حاصل نمائید.

3- هیچ تفاوتی بین گواهی شرکت کنندگان حضوری و غیر حضوری نخواهد بود.

4- امکان دریافت گواهی موقت پس از پرداخت هزینه شرکت در همایش از طریق ورود به پنل کاربری و مراجعه به قسمت "ویرایش و وضعیت داوری مقالات" وجود دارد.

5- اصل گواهی به همراه CD مجموعه مقالات همایش ارسال خواهد شد و دارای مهر و امضای دبیر علمی، دبیر اجرائی و دارای هولوگرام و کد اصالت مقاله می باشد.

6- بنابر تفاهمنامه فی مابین دبیرخانه همایش و پایگاه اطلاعات علمی ایران (سیویلیکا)،  ارسال مقالات به سیویلیکا 3 روز پس از برگزاری همایش انجام خواهد شد و نمایه شدن مقالات در سیویلیکا بین 1 هفته تا 5 هفته زمان می برد.

7- با توجه به تماسهای مکرر از سوی پژوهشگران مبنی بر تمدید زمان همایش، چنانچه تصمیمی مبنی بر تمدید زمان برگزاری همایش از سوی شورای راهبردی به دبیرخانه همایش واصل شود، به دلیل نیاز اکثر پژوهشگران محترم به دریافت اصل گواهی پذیرش، تمام مقالاتی که تا تاریخ 19مرداد به دبیرخانه همایش ارسال شوند در تاریخ 21 مرداد ماه گواهی خود را دریافت خواهند کرد.

8- تمدید زمان همایش قبل از تاریخ درج شده امکان پذیر است اما هنوز تصمیمی برای تمدید زمان همایش به دبیرخانه ابلاغ نشده است.

9- تمامی شرکت کنندگان عزیز از تخفیف 20 درصدی برای ششمین دوره همایش برخوردار خواهند شد که در آغاز دور بعدی ضمن اطلاع رسانی شروع ششم دوره همایش، این کد تخفیف برای آنان پیامک خواهد شد. (شرکت کنندگان دوره قبلی ضمن دریافت کد تخفیف هم اکنون در حال استفاده از آن هستند.)

- با توجه مشغله کاری کاربران دبیرخانه لطفا موارد و پیگیری های خود را ابتدا از طریق واتس اپ  شماره 09354676004 انجام دهید.


پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم.
دبیرخانه همایش

1401/02/28 بیشتر بدانید ...

نحوه واريز هزینه ها :

پس از پایان فرایند ارسال و پذیرش مقاله ، وارد سامانه کاربران خود شده و از منوی " ثبت خدمات و پرداخت هزینه ها " ، خدمات مد نظر را انتخاب نمایید و در پایان خدمات را تایید کرده تا فاكتور نهایی شما صادر گردد.پس از ثبت خدمات باید هزینه ها را به یکی از روشهای زیر واریز نمائید.

 

پژوهشگران محترم مي توانند از راه هاي ذيل نسبت به واريز وجه خود اقدام نمايند:

1-مراجعه به يكي از دستگاه هاي خودپرداز و واريز بصورت كارت به كارت.

2-مراجعه به یکی از نرم افزارهای پرداخت اینترنتی مانند آپ، سکه و واریز به صورت کارت به کارت.

3- واریز وجه از طریق مراجعه به بانک.

پژوهشگران محترمی که پس از ثبت خدمات هزینه ها را واریز کرده اند می رساند، تصویر فیش واریز خود یا اسکرین شات پرداخت خود را از طریق گزینه "فیش های شما" در پنل کاربری خود ارسال نمایند.

 شماره کارت :
6273811177678643
بانک سپه بنام جناب آقای رضا نوروزی (دبیر اجرایی همایش)

 

شماره تلفن دبیرخانه : 05138213431 ساعات کاری 17:30 الی 20:00 بجز ایام تعطیل
و واتس اپ (همه روزه) از طریق شماره : 09354676004

1401/02/12 بیشتر بدانید ...

نکات مهم برای ثبت نام کنندگان در کنفرانس

پژوهشگران محترم حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات، نسبت به رفع ان اقدام کنید:

 

۱. از صحت اطلاعات شخصی هنگام ثبت نام اطمینان پیدا کنید؛ ادرس پستی، کد پستی، نام گیرنده و شماره تماس بصورت دقیق و خوانا درج گردد.

۲. جهت ارسال مقاله؛ ابتدا می بایست فرمت مقاله رو دانلود کرده و مقاله خود را بر اساس فرمت سایت، تنظیم و ارسال کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید به منو "راهنمای ثبت نام و ارسال مقالات" مراجعه کنید.

۳. نتیجه داوری مقاله شما بین ۳ تا ۵ روز مشخص می شود. در صورت تقاضای داوری خارج از نوبت، درخواست خود را از طریق واتساپ برای دبیرخانه با شماره 09354676004ارسال کنید.

۴. پژوهشگران محترمی که مقاله ایشان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است، در صورت نیاز به گواهی موقت می توانند از پنل شخصی خود اقدام نمایید.

۵. جهت تکمیل فرایند ثبت نام، بایستی پس از پذیرش مقاله نسبت به صدور فاکتور و پرداخت وجه ثبت نام اقدام نمایید. لازم بذکر است امکان پرداخت الکترونیکی از سایت همایش وجود دارد . در صورت پرداخت از سایر روش ها، می بایست اطلاعات فیش پرداختی را در پنل خود ثبت کنید.

1401/02/08 بیشتر بدانید ...

مزایای شرکت در کنفرانس به شرح زیر است:

1-نمایه شدن تمامی مقالات پذیرفته شده در پایگاه مرجع دانش ایران (سیویلیکا) طبق مجوز و تفاهم نامه بعمل آمده.
2-امکان شرکت در پنل های همایش برای شرکت کنندگان حضوری.
3-چاپ 3 مقاله برتر همایش به انتخاب داوران در نشریات بین المللی و اپن اکسس.
4-صدور و دریافت گواهی موقت در صورت پذیرش مقاله (به صورت آنلاین می توانید گواهی موقت خود را دریافت کنید.)
5- تخفیف در هزینه برای ارسال بیش از 1 مقاله پذیرفته شده.
6- دریافت گواهی نامه نهایی دارای هولوگرام اختصاصی به همراه یک نسخه الکترونیک (CD) از مجموعه مقالات برتر همایش که حداکثر 3 روز پس از روز همایش با پست پیشتاز به آدرس نویسنده مسئول ارسال می شود.

 

 

 

1400/07/29 بیشتر بدانید ...

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان و نویسندگان محترم مقالات می رساند، طبق توافق نامه فی مابین دبیرخانه کنفرانس و شبکه مترجمین اشراق، کلیه شرکت کنندگان و ثبت نام کنندگان این کنفرانس می توانند با ارائه کد تخفیف، از تخفیف ۱۵ درصدی برای ترجمه مقالات و کتب خود به ۳۷ زبان زنده دنیا بهره مند شوند. 

1400/07/20 بیشتر بدانید ...

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اهمیت تحقیق و پژوهش

 - علم و تحقیق کلید قطعی پیشرفت کشور است.
- تحقیق علمی فقط به معنای فراگیری و تقلید نیست، تحقیق ضد تقلید است.
- پیشرفت کشور نیازمند حرکت علمی بسیار قوی است.
- تولید علم و تحقیقات، حیات آینده کشور است.
- برای خدمت رسانی بهتر به مردم، کارهای دقیق پژوهشی لازم است.
-عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار گیرد.
-اگر ژرف یابی و پژوهش نباشد; نتیجه اش یک جا ایستادن، در جا زدن و با دنیای پیرامون خود به تدریج بیگانه تر شدن است.
برای دیدن ادامه ادامه مطلب روی گزینه "بیشتر بدانید" کلیک کنید.

1400/07/07 بیشتر بدانید ...

انتشار کلیه مقالات کنفرانس در سایت سیویلیکا

 

به اطلاع پژوهشگران عزیز میرساند که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین پایگاه سیویلیکا (مرکز همایشهای معتبر علمی ایران) و دبیرخانه کنفرانس؛ تمامی مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس در سایت سیویلیکا نمایه خواهد شد.

 

تعهدات سیویلیکا

1- نمایه سازی مقالات همایش پس از دریافت مقالات از دبیرخانه همایش واختصاص کد یکتای  COIبه هر مقاله همایش

2- انتشار خبر فراخوان مقالات همایش در سیویلیکا

3- ارسال ایمیل فراخوان و اطلاع رسانی همایش به کلیه اعضای سیویلیکا (در قالب خبر نامه ماهانه سایت)

4- درج در تقویم کنفرانسهای تخصصی کشور (کنفرانسهای ایران)

5- انتشار اخبار همایش در پایگاه بانک اطلاعاتی گردهمایی های ایران (www.symposia.ir)

6- انتشار فراخوان همایش در پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.CallForPapers.ir)

7-پوشش کامل اخبار دبیرخانه کنفرانس در پایگاه خبری کنفرانسها (www.Akhbarelmi.ir)

8- ارائه کارت عضویت رایگان بانک مقالات کنفرانسهای کشور برای استفاده داوران کنفرانس

 

1400/07/03 بیشتر بدانید ...

 

 احتراما به منظور استفاده از طیف وسیعی از نخبگان و پژوشگران و به جهت بررسی علمی دقیق مقالات ارسالی به کنفرانس، بکارگیری 3 داور مرتبط با موضوع برای هر مقاله از سوی شورای سیاستگذاری تصویب و به دبیرخانه کنفرانس ابلاغ شده است.
لذا از کلیه اساتید و پژوهشگران دارای مدرک دکتری تخصصی PhD و کارشناسی ارشد و دارای سوابق درخشان علمی و پژوهشی که مایل به همکاری هستند دعوت می شود تا در "سامانه داوران" ثبت نام کرده و رزمه خود را ارسال نمایند. 

1401/04/10 بیشتر بدانید ...

 

پژوهشگران محترم حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه و در صورت مغایرت اطلاعات، نسبت به رفع آن اقدام کنید:

 

۱. از صحت اطلاعات شخصی هنگام ثبت نام اطمینان پیدا کنید؛ ادرس پستی، کد پستی، نام گیرنده و شماره تماس بصورت دقیق و خوانا درج گردد.

۲. جهت ارسال مقاله؛ ابتدا می بایست فرمت مقاله رو دانلود کرده و مقاله خود را بر اساس فرمت سایت، تنظیم و ارسال کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید به منو "راهنمای ثبت نام و ارسال مقالات" مراجعه کنید.

۳. نتیجه داوری مقاله شما بین ۳ تا ۵ روز مشخص می شود. در صورت تقاضای داوری زودهنگام، درخواست خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.

۴. پژوهشگران محترمی که مقاله ایشان مورد پذیرش نهایی قرار گرفته است، در صورت نیاز به گواهی موقت می توانند از پنل شخصی خود اقدام نمایید.

۵. جهت تکمیل فرایند ثبت نام، بایستی پس از پذیرش مقاله نسبت به صدور فاکتور و پرداخت وجه ثبت نام اقدام نمایید. لازم بذکر است امکان پرداخت الکترونیکی از سایت همایش وجود دارد . در صورت پرداخت از سایر روش ها، می بایست اطلاعات فیش پرداختی را در پنل خود ثبت کنید.

 

1399/10/08 بیشتر بدانید ...

 

توسعه و پیشرفت بشریت در گرو تولید علم ، کشف و انتشار دانش است، گاه این خلق دانش در حوزه انسانی و گاه در حوزه فناوری می‌باشد، آنچه واضح است این است که دنیای امروز، دنیای تبادل اندیشه‌ها و خلق ایده‌های نوینی است که موجب پیشرفت دانش بشری در عرصه های مختلف علم و فناوری می باشد. در این راستا آنچه مهم به نظر می‌رسد، ایجاد بستری مناسب در جهت بروز ظرفیت های موجود و تشکیل ظرفیت‌های جدید است. از این روی رویدادهای علمی و تخصصی گوناگون، علاوه بر ایجاد زمینه تحقق این مسائل، می‌توانند موقعیتی مناسب برای ایجاد هم‌فکری و تبادل دیدگاه‌ها محسوب گردند.
پس از برگزاری چهار دوره موفق، دبیرخانه همایش بین المللی ایده های نوین در معماری، شهرسازی، جغرافیا و محیط زیست پایدار، مفتخر است تا در راستای  توسعه و انتشار دستاوردهای نوین در حوزه معماری، شهرسازی، جغرافیا و محیط زیست میزبان پژوهشگران پیشرو در پنجمین دوره این کنفرانس باشد.
از این رو وبسایت این کنفرانس پذیرای مقالات علمی اساتید و دانشجویان محترم در حوزه های یاد شده می باشد. پژوهشگران محترم می توانند با دانلود فرمت ارائه مقالات در منوی اصلی سایت مقالات خود را در چهارچوب خواسته شده از سوی کمیته علمی همایش قرار داده و با استفاده از سامانه کاربری برای دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

دبیر علمی کنفرانس

 

1400/06/30 بیشتر بدانید ...

    جستجو در سایت
    امروز : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱
    حامیان علمی
    دانشگاه تهران
    دانشگاه شهید بهشتی
    دانشگاه پیام نور
    دانشگاه آزاد
    همایش مدیریت
    مرکز تحقیقات
    کنفرانس آلرت
    سیویلیکا
    محیط زیست
    کنفرانس یاب
    باهمابیش
    فراخوان های علمی و پژوهشی
    سما
    سیناپرس
    حامیان رسانه ای
    کنفرانس یاب
    باهمابیش
    سیناپرس
    آسان ژورنال
    اطلاعیه ها
    1401/07/10
    آمار بازدید سایت
    بازدید امروز :
    59
    بازدید دیروز :
    160
    بازدید کل :
    165534